Shvatila sam kako glazbenici nemaju gdje strukturirano pokazati ono što rade. Riječ je uglavnom bila o platformama kojima primarna namjena nije bio streaming, stoga podrška i koncept nije bio u skladu s potrebama glazbenika. Isto tako uočila sam kako za ostale kreativce nije nigdje bilo mjesta u virtualnom svijetu. Slikare, pjesnike, izrađivače raznih rukotvorina…, otkriva Vanja Perić, inače investicijska savjetnica.
Otkrivši nišu, koja je u tom trenutku postojala na tržištu, Vanja je odlučila napraviti životnu prekretnicu. Izašla je iz svog sigurnog, korporativnog svijeta i zaplovila u, tada ne baš sigurne, startup vode. No, tamo nije bila sama. Pridružila joj se i tada netom završena studentica ekonomije Jana Šoljić.
Osmislile su AYMOLIVE, live video streaming platformu koja povezuje umjetnike s publikom. Usmjerena je na kreativne industrije te na jednom mjestu kreativcima pruža virtualnu pozornicu na kojoj mogu prezentirati svoj rad dok publici omogućuje uživanje u kreativnim događajima diljem svijeta.
Kreativci koji su pokazali svoje talente dolaze nam iz različitih umjetničkih voda tako da su osim glazbenika na AYMOLIVE zaživjeli slikari, pjesnici, „storytelleri“, izrađivači paške čipke…Platforma na taj način dobiva ne samo zabavni već i edukativni karakter, a ono što je najvažnije besplatna je u ovom trenutku za sve korisnike, dodaje Jana.
AYMOLIVE u ovom trenutku je tvrtka koja, zahvaljujući Vanjinom poznavanju investicijskog svijeta i upornosti da zakucaju na sva vrata, u fazi pripreme za financijsku injekciju iz nekog od fondova koji ulažu upravo u kreativnu industriju.
Fondovi s kojima pregovaramo dolaze izvan Hrvatske, s obzirom da naši fondovi, kojih i nema puno, nisu u ovom trenutku na razini ozbiljnijeg ulaganja u startup tvrtke. Riječ je u pravilu o malim sredstvima koja nam se nude ovdje, a o kojima se vani uopće i ne razgovara. Vjerojatno ćemo i mi u budućnosti sazriti, jer vani je veliki interes za ulaganje u ovu vrstu industrije kako je oni nazivaju, „passion industry“, obrazlaže Vanja sljedeću izazovnu fazu.
Upravo zahvaljujući upornosti tim je dobio sredstva od tvrtki kojima se mnogi ne usude poslati ni mail. Kako ističu, pisali su svima onima čije su IT alate koristili pa i Googleu i Amazonu, te ih pitali za financijsku podršku. Na iznenađenje podršku su i dobili i to bez ikakvih uvjeta.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: AYMOLIVE tim (Foto: ICT Županija)