U posljednjih godinu-dvije navikli smo na rast cijena brojnih proizvoda i usluga, a čini se kako isto uskoro mogu očekivati pretplatnici najpopularnijeg video streaming servisa na svijetu. Netflix je u posljednje vrijeme uveo brojne novitete kako bi povećao prihode, ali i broj korisnika – od uvođenja novog i jeftinijeg pretplatničkog paketa u sklopu kojeg se prikazuju oglasi do zabrane dijeljenja lozinki.
Na određenim tržištima čak su ukinuli najjeftiniji pretplatnički paket bez oglasa, dok su na drugim tržištima, uključujući i hrvatsko, smanjili cijene kako bi privukli nove korisnike.
U posljednjih godinu-dvije navikli smo na rast cijena brojnih proizvoda i usluga, a čini se kako isto uskoro mogu očekivati pretplatnici najpopularnijeg video streaming servisa na svijetu. Netflix je u posljednje vrijeme uveo brojne novitete kako bi povećao prihode, ali i broj korisnika – od uvođenja novog i jeftinijeg pretplatničkog paketa u sklopu kojeg se prikazuju oglasi do zabrane dijeljenja lozinki. Na određenim tržištima čak su ukinuli najjeftiniji pretplatnički paket bez oglasa, dok su na drugim tržištima, uključujući i hrvatsko, smanjili cijene kako bi privukli nove korisnike.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay