Vodeći svjetski brand turističkih vodiča Lonely Planet u svom najnovijem članku piše o Hrvatskoj kao destinaciji za digitalne nomade, izvijestila je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Ina Rodin.
U članku naziva „How to spend a year in Croatia as a digital nomad“ navode se uvjeti koje stranci moraju ispuniti kako bi u Hrvatskoj proveli godinu dana u statusu digitalnih nomada. Osim službenih uvjeta koje moraju ispuniti, navode se i prednosti Hrvatske poput prekrasnih plaža, povijesnih građevina, bogatog kulturnog nasljeđa i brojnih mogućnosti za provođenje aktivnog odmora.
„Uskoro pokrećemo zasebnu marketinšku kampanju koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao pogodne i atraktivne destinacije za digitalne nomade. Aktivnosti ćemo posebno usmjeriti na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije i Irske“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr
Foto: Pixabay