Pivari su iskoristili potencijal ChatGPT-a, svestranog AI alata koji čini se nadilazi samo razgovor. Tako je renomirani njemački brend Beck’s iskoristio mogućnosti ChatGPT-a za izradu jedinstvenog piva poznatog kao Beck’s Autonomous.
ChatGPT nije samo osmislio recept za Beck’s Autonomous, već je također pridonio njegovom pakiranju, imenovanju, reklamnoj kampanji, pa čak i dizajnirao web stranicu piva. Beck’s je postala prva komercijalna pivovara koja je napravila pivo koristeći ChatGPT, dok su neovisne pivovare u Sjevernoj Americi već zakoračile u područje pivskih inovacija potpomognutih umjetnom inteligencijom.
Beck’s je potpunu kontrolu nad svojim obljetničkim pivom prepustio umjetnoj inteligenciji kako bi proslavio 150 godina od osnutka. Tako sam nastao, a sada sam ovdje da vam dam okus budućnosti. Ja sam Beck’s Autonomous i kažem, živjeli!, riječi su koje izgovara robotski glas prilikom otvaranja pakiranja tog nesvakidašnjeg piva.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay