Na jelovniku TikTok Kitchena bit će ponuđena viralna jela poput pečene tjestenine s feta sirom i rajčicama (najguglanije jelo 2021.), ali i neke novotarije poput čipsa od tjestenine ili rebaraca od kukuruza
Popularna društvena platforma TikTok sklopila je partnerstvo s kompanijom Virtual Dining Concept s kojom planira pokrenuti TikTok Kitchen, lanac virtualnih kuhinja. Riječ je o konceptu koji je svoj uzlet doživio tijekom pandemije, a koji uključuje otvaranje restorana koji se bavi samo dostavom. Ghost (duh), dark (mračni) ili virtualni restorani, zapravo, posjeduju samo kuhinju u kojoj se pripremaju jela, a onda se putem postojećih aplikacija ili vlastite dostavne mreže jela dopremaju do kućnog praga korisnika.
Iako se pravim ugostiteljima kosa diže na glavi od ovog koncepta, činjenica jest da je postao prilično unosan biznis kojim se, što potvrđuje slučaj TikToka, bave i ne-ugostiteljske kompanije. TikToku se, konkretno, na otvaranje lanaca ghost ili virtualnih restorana odlučio zbog ogromne popularnosti sadržaja koji ima veze s hranom i kuhanjem.
Cijeli članak možete pročitati na:
Foto: Pixabay