Županijske tvrtke na sajmu turizma u Oslu
ŽK Split: Turistička ponuda Splitsko-dalmatinske županije predstavljena na najvećem norveškom sajmu turizma i putovanja Reiselivsmessen 2017
Na najvećem norveškom sajmu posvećenom turizmu i putovanjima, Reiselivsmessen, koji je od 13. do 15. siječnja održan u Oslu, predstavljena je u organizaciji Županijske komore Split turistička ponuda Splitsko-dalmatinske županije.
Na izložbenom prostoru od 30 četvornih metara svoju je ponudu norveškom tržištu predstavilo sedam dalmatinskih tvrtki:
• Adria Trogir hotel & villas – turistički kapaciteti (mali obiteljski hotel, luksuzne vile i apartmani) na Trogirskoj rivijeri,
• Eklata – putnička agencija specijalizirana za organizaciju školskih putovanja, ujedno nudi i hostel specijaliziran za prihvat djece i mladih u Zaostrogu na Makarskoj rivijeri,
• Hotel restoran Pašike u centru UNESCO-va Trogira,
• Ilijada – putnička agencija specijalizirana za srednju Dalmaciju (wine&dine programi, inovativna vođenja kroz grad Split i kulturne ture kroz Dalmaciju),
• Katarina line – putnička agencija istaknuta u segmentu turističkih brodova za višednevne ture, ali i smještajnih kapaciteta uz prateće usluge,
• Omnivia – agencija specijalizirana za Dalmaciju i eno-gastro turizam (programi rađeni po mjeri putnika u segmentima eno-gastro, pustolovnog, sportskog, kulturnog te poslovnog turizma), uz restoran i rezort u Radmanovim mlinicama kraj Omiša,
• Shuttle – putnička agencija koja je razvila brend Taste Dalmatia, specijalizirana za eno-gastro ponudu srednje Dalmacije (visokokvalitetne, po mjeri rađene ponude za klijente koji traže potpuni užitak bogate kulturne i eno-gastro ponude).
Partner Županijskoj komori Split u organizaciji ovog predstavljanja bila je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.
Sajam Reiselivsmessen jedno je od značajnijih mjesta susreta za predstavnike putničke industrije iz cijelog svijeta, organizira se šest godina zaredom, poslovno-turističkog je karaktera, a u prosjeku ga posjeti više od 40.000 posjetitelja. Ovogodišnji sajam, koji je okupio više od 500 izlagača iz više od 120 zemalja, bio je podijeljen u pet glavnih tematskih cjelina: The Big World, Destination Norway, Cruise, Spa i Property Abroad.
Norveško tržište iznimno je zanimljivo našem turističkom sektoru jer je riječ o gostima poznatima po korištenju vansezonskih usluga, a koji su odnedavno i vrlo dobro povezani izravnim zrakoplovnim linijama sa splitskom zračnom lukom.
U prvih devet mjeseci 2016. godine norveški su gosti ostvarili 475.481 noćenje u Splitsko-dalmatinskoj županiji, što je porast od 25 % u odnosu na isto razdoblje 2015. godine. Važno je također naglasiti da je u 2015. prosječan broj njihovih noćenja po dolasku bio 6,7 dana, što je 22 % više od županijskog prosjeka. Navedeni podaci pokazuju da su gosti iz Norveške, pored toga što su poznati kao gosti koji preferiraju pred i posezonu, ujedno i gosti koji se duže zadržavaju u destinaciji.
Organiziranjem zajedničkog nastupa dalmatinskih izlagača, po povoljnim uvjetima, na sajmu Reiselivsmessen, Županijska komora Split željela je predstaviti srednju Dalmaciju ovom zahtjevnom, ali prvenstveno i tržištu punom potencijala, s ciljem daljnjeg produženja sezone, širenja naše turističke ponude te nastavka ostvarivanja iznimnih turističkih rezultata u Splitu i Splitsko-dalmatinskoj županiji.