Već smo pisali o istrazi koju protiv Tesle vodi američki NHTSA, a koja uključuje neobično ponašanje Teslinog Autopilota koji se s vremena na vrijeme ima običaj zabiti u jasno označena i pokraj ceste parkirana vozila hitnih službi. Zašto je tomu tako, čini se da nitko ne zna, ali kako se radi o ponavljajućem obrascu, NHTSA želi više informacija.
Usprkos tome. Tesla je prije nekoliko dana proširila pristup beta-testiranju nove verzije njihovog Autopilota FSD 10.1 za koje se može prijaviti bilo koji postojeći vlasnik Tesle, a odobrenje se dobiva na osnovu statističkih podataka o sigurnoj vožnji (broju naglih kočenja, automatskim iskapčanjima Autopilota i ostalim pokazateljima koji govore da vozač dovodi vozilo i sebe u nezgodne situacije), te potencijalni kandidati trebaju dati Tesli odobrenje da tjedan dana snima i motri njihovu vožnju.
Teslinim pristupom nisu baš svi oduševljeni, posebno u Kaliforniji gdje je najviše registriranih Tesli po stanovniku u SAD-u, a posebno u San Franciscu koji čak i unutar Kalifornije prednjači po broju registriranih Tesli per capita. Tako je San Francisco County Transportation Authority (SFCTA) izdao priopćenje da su protiv ovakvog načina testiranja, te protiv Tesline deklaracije sustava kao „Full Self-Driving“ (posve samovozećeg) jer se zapravo radi o naprednom sustavu za pomoć pri vožnji, a ne potpuno autonomnom sustavu vožnje te se radi o zavaravanju kupaca.
Cijeli članak možete pročitati na: bug.hr
Foto: Pixabay