Zabrana prodaje zaslađenih napitaka na poslu može biti jedan od načina da se pomogne zaposlenicima da konzumiraju manje tih napitaka i da izgube na težini, pokazuje nedavno istraživanje.
Znanstvenici su pratili 214 zaposlenika sveučilišta California u San Franciscu (UCSF) nakon zabrane prodaje zaslađenih gaziranih pića na poslu. Na početku studije ispitanici su konzumirali prosječno litru zaslađenih napitaka dnevno.
Šest mjeseci nakon što je zabrana prodaje stupila na snagu pala je konzumacija zaslađenih gaziranih napitaka, sportskih i energetskih napitaka te onih s voćnim okusima kao i flaširane kave i čaja na pola litre dnevno.
Prosječni opseg struka ispitanika smanjio se 2,1 centimetara tijekom studije.
Cijeli članak možete pročitati na: glasistre.hr
Foto: Pixabay

Top odredište Lonely Planeta za 2019. – Sri Lanka
DO 2035. PUTNIČKI DRONOVI U GRADOVIMA, A VERTIPORTOVI NOVA TAKSI STAJALIŠTA
Zbog sloma Airbnb-a Ponuda stanova za dugoročni najam narasla u Zagrebu za 10 posto
Talijanska policija: dolijao ‘socijalni slučaj’ s vilom i Ferrarijem