Jer, kako se drugačije probiti kroz šumu proizvoda i proizvođača koji omekšivače pakiraju svaki u bocu drugačije mjerne jedinice, s drugačijim izračunom prosječnog broja pranja, a gdjekad i drugačijom metodom izračuna?
Tvrtka Procter and Gamble u Hrvatskoj prodaje omekšivače linije Lenor kod kojih veličina manjih boca varira između 750, 780, 900, pa čak i 930 mililitara, dok su ona veća pakiranja uglavnom između 1420 i 1800 mililitara.
Kakvu će bocu koristiti, naravno, prepušteno je samom proizvođaču, no treba primijetiti da je odustajanje od usporedivih doza, onih od litre, potrošaču itekako pričinilo problem u odabiru najprikladnijeg artikla, posebno vodi li se motivom da među ponuđenim omekšivačima odabere onaj koji ima najbolji omjer kvalitete i cijene.
Primjerice, želi li svoj odabir temeljiti na cijeni po litri omekšivača, ako trgovina nema istaknutu cijenu za jediničnu mjeru, morat će posegnuti za digitronom pa ispred polica lokalne trgovine, poput najgore cicije, računati koji mu se omekšivač najviše isplati.
Svjesnost potrošača o važnosti brige za okoliš je sve veća i samim time i mi želimo raditi na edukaciji važnosti pravilnog doziranja. Zapravo se nadamo da će upravo različita pakiranja potaknuti potrošače da pogledaju i druge preporuke koje se nalaze na pakiranju i početi mijenjati svoje navike i ponašanje u smjeru smanjenja utjecaja na okoliš”, tvrde u Henkelu .
A zašto te nove upute o doziranju ne bi mogle pisati i na boci od litre, to, nažalost, nismo saznali…
Cijeli članak i prateću matematiku možete pročitati na: novac.jutarnji.hr
Foto: Pixabay