Lažne recenzije postale su jedna od najtvrdokornijih pošasti internetskih trgovaca pri čemu se prstom najčešće upire na grupe koje se šire na Facebooku, a neki traže čvršću pravnu zaštitu od agencija koje su razvile cijelu industriju prijevara.
Lažne recenzije postale su prava pošast. Samo je Amazon prošle godine blokirao 200 milijuna lažnih recenzija, piše The Guardian.
Voditelj Amazonova odjela za povjerenje kupaca Dharmesh Mehta kaže da gomila dezinformacija šteti potrošačima, koji su “obmanuti o tome koje proizvode bi ili ne bi trebali trebali kupovati”.
Pronađu put do potrošača i kažu: ‘Ostavite li recenziju s pet zvjezdica za ovaj proizvod, dat ću vam ga besplatno ili darovnu karticu od 25 funti.’ Dakle, oni zapravo kupuju recenzije kupca, a s druge strane prodaju marketing ili usluge recenzije brendu ili proizvođaču, kaže Mehta.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay