Prema podacima istraživanja Viberatea, neki od trendova koji će definirati glazbeni biznis u 2022. su: višejezična glazba koja postaje sve popularnija u mainstreamu, personalizacija glazbenog iskustva, TikTok kao platforma za pokretanje glazbene karijere, kratki videozapisi koji će postati još moćniji te daljnje miješanje žanrova
Analitička platforma za istraživanje glazbe Viberate upravo je objavila svoje godišnje izvješće ‘State of Music’. Tijekom istraživanja, Viberate je analizirao ogromne količine podataka (više od bilijun data point-a, tisuće izvođača i playlisti, milijune pjesama i videa te stotine festivala) prikupljenih s ključnih društvenih mreža i glazbenih kanala, uključujući Spotify, TikTok, Instagram, Beatport i radio. Izvješće donosi nepristrane zaključke, javljaju iz Viberatea, poput onih koji su se izvođači najbolje proveli u svojim žanrovima, što se najviše sviralo i lajkalo na različitim kanalima tijekom 2021. godine te na koje ključne glazbene trendove bi trebalo obratiti pažnju u 2022. godini.
Podaci istraživanja pokazali su da od svih analiziranih glazbenika, samo 1% njih doista vlada društvenim mrežama i glazbenim kanalima. Uzimaju najveći dio kolača i mreže im najviše koriste. Najveći rast obožavatelja ima upravo tih 500 najjačih glazbenika na mrežama, dok se glazbenici u pozadini moraju na sve načine boriti za promociju ako se doista žele probiti.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Pixabay