Uz Facebook, korisnici najmanje povjerenja imaju u TikTok i Twitter.
Veliko istraživanje koje provodi časopis Business Insider, Insider Intelligence “US Digital Trust Survey” fokusiralo se na povjerenje koje korisnici imaju u društvene mreže po pitanju zaštite informacija i pružanja sigurnog prostora za razmjenu mišljenja i stvaranje kreativnog sadržaja.
U istraživanju za 2020., fokusirali su se na pet glavnih kategorija – sigurnost, legitimnost, zajednica, iskustvo s oglasima i relevantnost oglašavanja, a obuhvatili su devet najvećih društvenih mreža – Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, reddit, Snapchat, TikTok, Twitter i YouTube.
Prema njihovim podacima, Facebook je društvena mreža u koju su korisnici izgubili povjerenje. Dvije godine od skandala s Cambridge Analyticom, problemi s pitanjem privatnosti još uvijek su mrlja na Facebookovoj “duši”.
Što se tiče negativne percepcije prema zaštiti podataka, Facebook slijede TikTok i Twitter. Čak petina njihovih korisnika nema povjerenja da će te društvene mreže zaštititi njihove privatne podatke.
Zanimljivo, korisnici najviše povjerenja imaju u Microsoftov LinkedIn te Pinterest, vjerojatno jer ni jedna od te dvije mreže nije imala većih poteškoća s očuvanjem privatnosti podataka korisnika, niti neke veće skandale u posljednje vrijeme.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay