Iako iz Mete ne objavljuju službene informacije o broju prodanih Oculus uređaja, analitičari vjeruju da bi ta brojka mogla biti i do 6,8 milijuna za prošlu godinu.
Promjena imena označava puno više od klasičnog rebrendiranja te ukazuje na radikalnu promjenu strategije i poslovanja koju Zuckerberg priprema. Prva faza razvoja njegove tvrtke uključivala je društvene mreže i platforme za komunikaciju, a druga faza uključuje život u virtualnim svjetovima, odnosno metasvemiru i proširenoj stvarnosti koji bi trebali omogućiti potpuno novi način na koji ljudi žive i komuniciraju.
Jedan od načina s kojim korisnici mogu uroniti u takve virtualne svjetove i iskusiti sve što im metasvemir pruža jest putem posebnih uređaja i naočala za virtualnu stvarnost. Koliko dugo traju Zuckerbergovi planovi na ovom tržištu najbolje možemo vidjeti po tome što je Facebook kupio Oculus (tvrtku koja razvija takve VR uređaje) još 2014., iako je jasno da se razvoj tehnologije i kompanije nije razvijao po planu.
Potražnja za njihovim uređajima sve je veća, a brojke o velikom porastu preuzimanja aplikacije Oculusa tijekom Božića govore kako su mnogi za ove blagdane dobili upravo njihove VR naočale.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Facebook Oculus Quest 2 (Foto: Facebook)