Zeleni birokrati svjesno lažiraju usporedbe štetnih emisija e-vozila s benzincima…
Krenula je još jedna javna rasprava koja u startu otkriva kako su ideje zabrane motora s unutrašnjim izgaranjem u Sjedinjenim Državama i EU već 2035. godine, kako bi se smanjile emisije štetnih čestica, bazirane na lijepim željama, a ne na znanstvenim činjenicama.
Wall Street Journal objavio je članak s eksplicitnim tvrdnjama da e-automobili generiraju više štetnih čestica nego oni s unutrašnjim izgaranjem te su čak optužili američku administraciju za licemjerje odnosno za primjenu dvostrukih kriterija kod usporedbe emisije štetnih čestica e-vozila naspram onih s unutrašnjim izgaranjem.
Novije znanstvene spoznaje, naime, ukazuju kako puno više pažnje treba obratiti na štetne čestice nastale trošenjem automobilskih guma, nego na one koje stižu iz ispušnih cijevi.
E-automobili u pravilu su osjetno teži nego vozila s unutrašnjim izgaranjem slične veličine te stoga električni puno brže troše gume. Ispada da je svako novo e-vozilo, u usporedbi s modernijim automobilom pogonjenim motorom na unutrašnje izgaranje slične veličine, puno gore utjecalo na onečišćenje okoliša nego lakši automobili s naprednijim tehnologijama koje reduciraju štetne emisije. Hoće li se uskoro pojedina rješenja europske i američke klimatske agende nazivati velikom e-farsom?
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr
Foto: Pexels.com – Photo by Hyundai Motor Group