Ured glavnog tužitelja američke savezne države New York pokreće istragu o kompaniji koja je navodno korisnicima društvenih medija prodala milijune lažnih pratilaca, prenose britanski mediji.
“Prema zakonima savezne države New York lažno predstavljanje i obmana kaznena su djela”, podsjetio je Eric Schneiderman a prenosi BBC.
Kompanija Devumi optužena je za krađu identiteta stvarnih ljudi i opovrgava tu optužbu, prenosi New York Times, dovodeći u vezu “tvornicu pratilaca” sa čitavim nizom računa poznatih osoba na Twitteru.
U subotu je New York Times objavio opširnu analizu o Devumiju, ukljčujući intervjue s ljudima koji tvrde da su pojedinosti i profilne slike njihovih računa kopirani radi kreiranja realističnih “botova”.
U tom se izvješću tvrdi da u nastojanju da povećaju broj pratilaca, poznate osobe poput glumaca, zabavljača i političkih komentatora mogu platiti kako bi ih pratili botovi.
Na društvenim mrežama velik broj pratilaca znači i veći ugled, što pak može utjecati na javno mnijenje ili vlasnicima računa donijeti drugu vrstu koristi, poput ponuda za posao ili sponzorstva.
Schneidermana brine da takve “netransparentne” aktivnosti potkopavaju demokraciju.
Na internetskoj stranici kompanija Devumi nudi klijentima priliku da naruče do 250 tisuća pratilaca na Twitteru, za početnu cijenu od 12 dolara. Klijenti mogu kupovati i “lajkove” i prenošenje tweetova.
Kompanija prodaje pratioce i na nizu drugih platformi, uključujući Pinterest, LindekIn, Soundcloud i YouTube.
Cijeli članak možete pročitati na: seebiz.eu
Foto: Twin Design / Shutterstock