Sjena inflacije i rastućih troškova pala je i na radosno, zaigrano carstvo igračaka. Dok proizvođači, kao i uvijek, nade ulažu u roditelje i njihovu potrebu da udovolje željama svojih klinaca, u pomoć im stiže neočekivana skupina potrošača – tinejdžeri i odrasli.
Tijekom pandemije ta je ciljna skupina vrijeme kratila igrajući društvene igre, slagala je makete, puzzle i komplete Legovih, skupljala memorabilije. Budući da se potražnja za takvim igračkama nastavila i u ‘novonormalnome‘, igrači u industriji igračaka skovali su novi termin za te nove kupce – kidults. Kidult (kid + adult) je, dakle, svaki potrošač stariji od 12 godina koji kupuje igračke, a prema procjeni NPD Groupa trenutačno čine čak 25 posto ukupne prodaje igračaka, što je, samo na američkom tržištu, vrijedno oko devet milijardi dolara na godinu.
Kako su za Business Insider izjavili iz NPD Groupa, starija je demografska skupina oduvijek bila zainteresirana za igračke, ali ovo što se sada događa ne može se zvati ‘interesom‘ već eksplozijom. Za nju je, prije svega, zaslužna pandemija, a onda i društvene platforme.
Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr
Foto: Pixabay