Canoo je tvrtka iz Los Angelesa koja stvara i nudi jedinstvena električna vozila (EV) samo na pretplatu.
Canoo prkosi tradicionalnom načinu izgradnje, ponude i uporabe vozila temeljenih na trostrukom pristupu. Prvi je, novi poslovni model koji se fokusira na smanjenje troškova proizvodnje i infrastrukture, kako bi električna vozila bila pristupačnija za kupce. Drugi je, odvažan dizajn koji iskorištava prostor koji EV tehnologija pruža, zadovoljavajući potrebe današnjih potrošača. Treći je, model pretplate kojim se ukida vlasništvo, omogućujući pretplatnički odnos.
Da je tvrtka Canoo na dobrom putu svjedoči i potpisivanje ugovora s Hyundai Motor Group-om u veljači 2020. za zajednički razvoj platforme za električna vozila (EV) zasnovana na Canoovom vlastitom skejtabord dizajnu za buduće modele Hyundai i Kia.
Canoo vjeruje da postoji bolje rješenje od tradicionalnog vlasništva nad automobilom. Trenutno su kupci automobila prisiljeni otići kod trgovca automobila i izgubiti vrijeme na tehničkom pregledu kako bi registrirali svoje vozilo. Uz to, moraju se suočiti s ostalim financijskim izdacima poput osiguranja, održavanja i popravaka. I na kraju, vrijednost vozila odmah opada čim vlasnik otiđe iz autokuće u kojoj je kupio vozilo.
Umjesto toga, Canoo će osloboditi svoje kupce od tereta vlasništva nudeći bezbrižnu pretplatu bez obveze za mjesečnu pristupačnu cijenu i bez određenog datuma završetka.
Foto, video i cijeli članak možete pronaći na: tportal.hr
Foto: Pixabay