Apolitični

Udruga ‘Baby beef’ želi hitnu obnovu stočnog fonda i brendiranje domaće junetine

Cilj je i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, posebice kod malih kojim će udruga pomagati kako bi opstali na tržištu.

Udruga za tov i uzgoj junadi “Baby-beef” je s novim vodstvom u programu rada kao svoje ciljeve odredila hitnu obnovu stočnog fonda u Hrvatskoj i brendiranje mesa junadi tovljene na domaćim farmama kako bi potrošači znali što kupuju, priopćeno je u nedjelju iz te udruge.

„Prioritet nam je obnova devastiranog stočnog fonda. Naime, situacija je izrazito teška za tovljače jer mi danas možemo ostvariti maksimalno 20 posto naše proizvodnje s hrvatskom teladi. Problem stočnog fonda je smanjeni broj goveda, ali isto tako i nepovoljna genetika koju trebamo mijenjati. Znamo da je taj put dugotrajan i zato želimo što ranije krenuti u taj posao“, poručio je novi predsjednik Udruge Darko Celovec.

Uz to, novo, pomlađeno vodstvo Udruge već je krenulo u projekt brendiranja junetine koja se tovila na hrvatskim farmama, priopćeno je iz te udruge, koja je ovog vikenda izabrala novo vodstvo, održala sastanke niz radnih tijela i dogovorila novi program rada.

Cijeli članak možete pročitati na: vijesti.rtl.hr

Foto: Shutterstock