Iščekivanje jedne od najvećih i najsadržajnijih regionalnih konferencija u medijskoj industriji uskoro se bliži kraju.Na 14. izdanje Weekend Media Festivala će se u Rovinju ponovno okupiti vodeći domaći i svjetski stručnjaci iz područja komunikacije i medija. Svi okupljeni će tako od 23. do 26. rujna u prostoru stare Tvornice duhana moći uživati u zanimljivim panelima i raspravama i izvrsnoj atmosferi karakterističnoj za Weekend Media Festivalu. Pod sloganom #živioživot pripremljen je bogat program pomno odabranih tema i sudionika, koji će svojim znanjima i iskustvima unijeti zanimljivu novu perspektivu na brojna pitanja od javnog interesa.
Uz već poznate panele, “One on One” diskusije i predavanja etabliranih stručnjaka, dvorane ovogodišnjeg WMF-a ugostit će brojne zanimljive stručnjake koji će publici približiti cijeli niz atraktivnih tema. Među njima izdvajamo Darija Ljubićaiz hrvatskog startupa Gideon Brothers i njegovo predavanje o grani znanosti s najbrže rastućim područjem istraživanja i komercijalne primjene, robotici. Odgovor na pitanja iz digitalne medijsko-marketinške industrije potražit će članovi svježe osnovane Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI), dok će se na panelu pod nazivom Aktivirajmo promjene razgovarati s vodećim ženama iz udruga, stranaka i pokreta koji su mijenjali društvo u protekle dvije godine, Jelenom Veljačom (Spasi me), Sandrom Benčić (Možemo), Asjom Krsmanović (Nisam tražila) i Vesnom Blašković (SOS Zagreb) te moderatoricom Nevenom Rendeli.
Moderni marketing nezamisliv je bez fenomena influencera. Svojim objavama svakodnevno utječu na tisuće pratitelja, a koje su njihove tajne otkrit će poznati hrvatski influenceri Kristijan Iličić (Nomadik Travel), Ella Dvornik (Manijak), TikToker Dario Marčac ibosanskohercegovačka komunikologinja i influencerica Erna Saljević(@divaisback) u panelu “Influenceri – trgovci utjecajem”. „Postaje li Instagram novi video sharing app?“ znaju Ena Valentina Đerek (Bamboo Lab), Nadine Kramarić (G3 Spirits) i Joshua Cirjak (IUTD* Studios) koji su stručnjaci za pojmove poput Reelsa, IGTV-a, TikTok oglašavanja i brand mercha. U svojem će panelu naglasiti sve prednosti popularnih digitalnih platformi.
Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info
Foto: Pixabay