Još gore – modne kuće ih obožavaju. I još gore – imaju milijune pratitelja. Evo ih…
Ono što su nekad bile Naomi, Turlington, Evangelista i Crawford danas su Lil Miquela, Shudu Gram, Noonoouri i Lightning. Razlika među njima je u tome što su one prve prave, žive, lijepe žene, a ove nove digitalno su kreirane, ultrarealistični modeli koji osvajaju modni svijet…
Do pandemije su bile fenomen, a s pandemijom i otkazivanjem najvažnijih i inih drugih svjetskih modnih događaja postale su ključne figure svijeta mode i čini se da više neće tako lako sa scene.
Sve ove virtualne ljepotice nastajale su koju godinu ranije, a s pandemijom su utabale put prema kupcima mlađe generacije, onima koji sve prate preko društvenih platformi i nemaju problema s fizičkim isprobavanjem odjeće. Odjeću koju vide na najpopularnijoj Lil Miquela pomoću aplikacija mogu virtualno isprobati i na sebi.
Ovim digitalnim modelima “nacrtan” je i život, imaju svoju biografiju, “roditelje”, mjesta i države rođenja, a na društvenim mrežama prate ih milijuni sljedbenika i zapravo su unijele pomutnju među živim influencericama.
Lil Miquela na Instagramu ima više od tri milijuna pratitelja, što je još daleko od njih 12 milijuna koji prate Naomi Campbell, ali nije zanemarivo.
Shudu Gram ima sve odlike supermodela, ima Instagram račun koji već ima više od 220.000 pratitelja.
Koliko god da su Lil Miquela i Shudu sličnije stvarnim osobama, toliko su Noonoouri i Lightning više likovi iz crtanih filmova, ali to ne umanjuje njihovu popularnost.
Njemica Noonoouri rođena je 2018. i danas je zvijezda Diorova Instagrama. Od Jacquemusa do Guccija i Versacea, Noonoouri ima svoje omiljene dizajnere i objavljuje njihove snimke na društvenim mrežama.
Lightning je za Nicolasa Ghesquièrea savršen avatar za globalnu, herojsku ženu i za svijet u kojem su društvene mreže i komunikacije sada neprimjetno utkane u naš život.
Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr
Foto: Profimedia – Bella Hadid u ‘društvu’ virtualne manekenke – Lil Miquela