Mnogi su od zabave i objava na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka stvorili karijere te sada zarađuju isključivo od aktivnosti na takvim mrežama. Dok je konkurencija među influencerima jako velika te se mali broj njih može pohvaliti da zarađuju dovoljno, situacija bi se na ovom tržištu u budućnosti mogla dodatno zakomplicirati dolaskom nove i potpuno drukčije konkurencije.
Naime, u posljednje vrijeme sve su popularniji AI influenceri, odnosno nepostojeće osobe stvorene putem alata umjetne inteligencije koje izgledaju prilično uvjerljivo. Takve AI osobe pojavile su se i u hrvatskom virtualnom prostoru, a o jednoj od njih nedavno smo pisali i na Zimu.
Čini se kako bi se uskoro mogao pojaviti veliki broj takvih AI influencera i na TikToku, a oni bi mogli prodavati proizvode različitih brendova. Naime, prema pisanju američkih medija, TikTok planira svojoj platformi dodati alat za stvaranje virtualnih influencera koji će promovirati i prodavati proizvode. Također, kompanija će biti dostupan i alat baziran na umjetnoj inteligenciji za pisanje promotivnih tekstova koje će onda AI influenceri čitati kako bi povećali prodaji proizvoda.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr