Kineska videoplatforma još će ove godine prihodima nadmašiti Snapchat i Twitter zajedno, a do 2024. mogla bi se izjednačiti s YouTubeom
TikTok bi ove godine mogao ugrabiti udio u globalnom oglašavanju veći od Twittera i Snapchata zajedno te se za dvije godine izjednačiti s YouTubeom i ostvariti 23,6 milijardi američkih dolara prihoda u 2024. godini.
Snapchat, aplikaciju koja je dominirala tržištem tinejdžera i adolescenata, pretekli su prihodima još prošle godine. Do kraja ove očekuje se da će utrostručiti prihode na svjetskoj razini, čime će nadmašiti Twitter i Snapchat zajedno (11,6 naspram 10,44 mlrd. američkih dolara).
Popularni i među djecom
Kineska platforma za videozapise pokrenuta je 12 godina nakon YouTubea. Isprva je nudila korisnički generirane sadržaje poput pjevanja na playback i plesanja uz hitove i manje poznate pjesme. No u kratkom se razdoblju transformirala u aplikaciju koja pokreće trendove i stvara duboku povezanost publike s tvorcima sadržaja.
Do milijarditog korisnika došla je u samo četiri godine, upola kraće nego što je to bio slučaj s Facebookom, YouTubeom ili Instagramom, odnosno tri godine kraće od WhatsAppa.
Iako se očekivalo da će do 1,5 mlrd. aktivnih korisnika mjesečno doći do kraja ove godine, taj su broj nadmašili za sto milijuna korisnika u prva tri mjeseca 2022.
Facebooku i drugim društvenim mrežama preotimaju publiku između 18 i 25 godina. Usprkos zabrani korištenja za starije od 13 godina, procjenjuje se da sadržaje na TikToku pregledava oko 16 posto djece između tri i četiri godine te 29 posto djece između pet i sedam godina.
Lani je prosječan korisnik TikToka proveo 19,6 sati na toj mreži, po čemu se izjednačio s Facebookom, globalnim predvodnikom. Od 2018. godine to je vrijeme povećano za gotovo pet puta.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Pixabay