Kako prenosi Forbes, iz agencije su naveli da će nastojati ukloniti dezinformacije koje slabe otpornost zemlje i volju građana da se sami obrane, ali i negativno utječu na njihovu percepciju, ponašanje i donošenje odluka. Psihološka obrana bi, kako tvrde, trebala osnažiti građane da sami detektiraju i odupru se lažnim vijestima i dezinformacijama. Ranije je švedska vlast isticala da su Rusija, Kina i Iran problematični izvori ‘fake newsa’, ali je činjenica da se laži šire putem društvenih mreža i to ne samo od internacionalnih izvora već i domaćih korisnika. Tako su, primjerice, priče o štetnosti 5G mreže i plandemiji jednako prisutne u Švedskoj kao i u ostatku svijeta. Iznose se dezinformacije u vezi širenja virusa, njegovog ‘stvarnog’ mortaliteta i mjera. Također, znakovito je da se agencija osniva u godini održavanja političkih izbora, a to je učinila i Francuska koja predsjedničke izbore održava u travnju, a agencijom nastoji ukloniti dezinformacije i lažne vijesti koje dolaze iz drugih zemalja.
Cijeli članak možete pročitati na: lider.media