Digitalna distribucija predstavlja jedan od najsuvremenijih načina plasiranja sadržaja putem interneta. Na ovaj se način mogu distribuirati različiti tipovi sadržaja, kao i sami sadržaji, bilo da je riječ o glazbi, odnosno audioformatima ili videosadržajima koji podrazumijevaju spotove, serije, filmove, emisije.
U velikoj mjeri digitalna distribucija uzela je maha kada je riječ o glazbenoj industriji, s obzirom na to da zahvaljujući digitalnoj distribuciji izvođači i kreatori sadržaja na vrlo jednostavan način mogu doći do šire publike.
Kada je riječ konkretno o glazbi, ovakav tip isporuke sadržaja moguć je onim autorima i izvođačima koji su dio neke izdavačke ili glazbene kuće, s obzirom na to da su upravo te kuće zaslužne za distribuciju materijala na streaming-servise.
Neki od najpoznatijih streaming-servisa u svijetu su Spotify, Deezer, YouTube Music, Tidal, Amazon Music i Apple Music. Kako bi se sadržaj plasirao na bilo koji od ovih servisa, poželjno je da sam izvođač bude dio određene izdavačke kuće i upravo zato novi, ali i stariji umjetnici odlučuju pokloniti svoje povjerenje velikim distributerima.
Upravo zbog toga, suradnja s izdavačkim kućama za izvođače i kreatore sadržaja jedan je od ključnih faktora za rasprostranjenost i povećanu vidljivost. U svijetu su neke od vodećih kompanija za digitalnu distribuciju DistroKid, CDBaby i Tunecore, dok na našim prostorima kompanija koja se time bavi te iznova radi na unapređenju mogućnosti za korisnike jest IDJDigital.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay