Prošlo je više od dva desetljeća otkad je Mercedes A-klase prve generacije svijetu zorno prikazao sve manjkavosti visoke i uske karoserije.
Jer kada je ovaj Mercedesov mališan po prvi puta suočen s idejom izbjegavanja Losa na cesti (što je u Švedskoj sasvim normalna pojava) skoro završio na boku, ovaj je test itekako ozbiljno shvaćen.
Među posljednjima su loše ocjene za držanje ceste u ekstremni(ji)m uvjetima dobili Volkswagen Passat i Škoda Suberb aktualne generacije.
I oba su već pri brzini tek nešto većoj od 70 kilometara na sat ispasti neupotrebljivim i neupravljivim hrpama lima i plastike. Doduše, Passat GTE je prošao mrvicu bolje, dok je Škoda na momente djelovala jako opasno, ali oba automobila nisu ostavila pozitivan dojam tijekom „Moose testa“ provedenog od strane ekipe iz Teknikens Världa.
Detalji podrazumijevaju umjetno stvorenu šikanu, tj. putanju koja podrazumijeva nagle pomake „lijevo-desno-lijevo“.
Ideja je zadržati automobil sa svim kotačima na zemlji, te pri manevru stupiće (odnosno čunjiće) ostaviti tamo gdje jesu. Tj. ne dodirivati ih.
No Passat i Superb u tome nisu uspjeli.
Usporedbe radi, Mercedes-Benz C-klase u karavanskoj je izvedbi projurio ovim malim poligonom brzinom od 74 km/h, BMW serije 3 karavan je uspio proći testiranje sa 77 km/h, dok je Peugeot 508 s grbom i pri brzini od 78 km/h djelovao stabilno i posađeno na cesti.
Cijeli članak možete pročitati na: automobili.klik.hr
Foto: Pixabay