Novinari i mediji imali su priliku saznati kako je organiziran ovogodišnji Sajam vjenčanja, na konferenciji za javnost koja se održala u Spaladium Areni u kojoj će se prigodna gospodarsko modna manifestacija odbijati 23. i 24. ovog mjeseca. Organizatori te predstavnici partnera Turističke zajednice Splitsko- dalmatinske županije i Obrtničke komore Split, kao i predstavljači na edukacijskim radionicama zajedno su istaknuli kako je ova priredba jako značajna i vrijedna, kako u gospodarskom, tako i u promociji kulture, mode, ugostiteljstva i drugih djelatnosti koje se naslanjaju na Sajam, za Split, Dalmaciju, ali i kao novi destinacijski brend i za cijelu Hrvatsku.
Organizatorica sajma Gordana Franić među ostalim je istaknula da je ovo Treći po redu sajam vjenčanja „Wedding day” s ciljem:
– razvoja specijaliziranog destinacijskog proizvoda – „Wedding in Central Dalmatia”, tematskih vjenčanja temeljenih na očuvanju tradicija i običaja, ali i turističke valorizacije povijesnih specifičnosti naše županije, posebice zaobalja i grada Splita.
Cilj manifestacije je, ističe Gordana, posebno obogatiti vansezonski period turističke sezone Splita, potom povećati broj noćenja za vrijeme trajanja manifestacije čime se povećava i vanpansionska potrošnja.
Sudionici na manifestaciji osiguravaju međunarodni karakter i poticanje na korištenje i razvijanje informacijsko – komunikacijske tehnologije putem elektroničkih prijava, korištenjem novih tehnologija i uporabom društvenih mreža, potom omogućuje gospodarstvenicima da na jednom mjestu mogu dobiti i razmijeniti informacije o novitetima, inovacijama i trendovima na tržištu, obogaćuje gastro ponudu grada i potiče ugostitelje i hotelijere na praćenje trendova – odnosa ponude i potražnje na tržištu; poticanje na raznolikost gastro ponude i povećanje kvalitete usluge.
Dodatno obogaćuje zabavni program grada Splita – mnogobrojnim revijama, promocijama, degustacijama, nastupima hrvatskih izvođača zabavne i klasične glazbe te što je posebno bitno, pozicionira Split kao jednu od vodećih wedding destinacija u Europi.
Splitsko – dalmatinska županija posebno je sretna što se u Splitu organizira ovakva turističko gospodarska manifestacija koja na svoj način dodatno promovira naš grad i Dalmaciju, kazao je Joško Stella, direktor županijske turističke zajednice, dodajući kako mnogi dijelovi i povijesne vrijednosti Splita, otoka i Dalmatinske zagore mogu konkurirati za vjenčanja mladih ljudi. Upravo takva povijesno privlačna područja su i turistički tražena za okruniti ljubav dvoje mladih ljudi, za njihov najljepši zajednički dana kada sklapaju brak. Mi u županiji vidimo da ovakva manifestacija Sajam vjenčanja potiče gospodarstvenike, ugostitelje i turističke djelatnike na zajedničku suradnju kako bi Dalmacija bila mjesto vjenčanja mnogih parova ne samo iz Hrvatske, već iz susjednih europskih zemalja, ali i cijeloga svijeta. I zato organizatoru dajemo potpunu i temeljitu podršku u organizaciji predstojećeg sajma.
Sajam brojnim edukacijskim i prezentacijskim radionicama poprima i važnost kada je riječ o poticanju razmjene znanja između obrtnika i poduzetnika te budućih parova. Jedna od predavača na sajmu je doc. dr. Marija Boban s Pravnog fakulteta u Splitu i glavna urednica Terracon Business Newsa koja će gospodarstvenicima i ostalima u sklopu radionice govoriti o uporabi društvenih mreža, interneta i portala u svrhu promidžbe i osobne promocije.
Evo što nam je na tu temu kazala:
– U okviru Sajma vjenčanja novost je edukativni dio za poduzetnike u sklopu kojeg na poziv direktorice sajma, gospođe Gordane Franić, držim radionicu na temu uloge novih tehnologija i medija i njihove uloge u prezentaciji malog poduzetništva na tržištu proizvoda i usluga.
– Ova radionica mi predstavlja izazov: svojevrsni spoj znanstvenog pristupa i struke i mali odmak od studentske populacije kojoj inače držim predavanja na Pravnom fakultetu u Splitu. Ciljana skupina su mali poduzetnici kojima je prezentacija u medijima nužna, a klasični mediji: radio i televizija- iziskuju velike troškove. Stoga i jest smisao ove radionice upoznati i educirati male poduzetnike s novim medijima, digitalnom prezentacijom i ulogom društvenih mreža koje su kudikamo dostupnije- ponajprije troškovno, a i rezultati su vidljivi!
Mlada djevojka Ivona Knaus – Cover ove godine je zaštitno lice sajma 2016. i članica je modne agencije, „Safir Model management”. U razgovoru nam je kazala kako je posebno sretna što je odabrana za zaštitno lice sajma izrazivši nadu da će joj ovaj angažman biti dodatna mogućnost osobne promocije jer se inače neko vrijeme bavi manekenstvom i modelingom, ali svakako se u budućnosti želi vidjeti kao obrazovana osoba sa završenim fakultetom koji uskoro namjerava upisati.
Dodajmo za kraj da je organizatorica sajma Gordana Franić najavila i jednu humanitarnu notu za potrebite, što je svakako za pohvaliti, a za vrijeme sajma održat će se i četiri modne revije na kojima će se prezentirati svjetski trendovi frizura, make-upa, vjenčanica, muških odjela itd. za nadolazeću godinu 2016.
Na gala reviji svoju novu kolekciju predstavit će renomirani brendovi u Hrvatskoj i svijetu, a nosit će je neke od najljepših Hrvatica, a kao gošća sajma dolazi i Nina Morić .
Više u kategoriji: Gospodarstvo; Moda
D. Šabić, mag. nov.