Iako se brojčano pokušava izmjeriti interes publike za pojedine muzejske sadržaje, same brojke ne mogu biti jedini pokazatelj uspješnosti ili kvalitete programa, ustvrdila je u svom tekstu o istraživanju Tea Rihtar Jurić.
Nakon što je u odnosu na 2021. u prošloj godini posjećenost hrvatskim muzejima porasla za više od 35 posto, broj aktivnosti korisnika na mrežnim stranicama osjetno je pao – za 45 posto, izvijestio je Muzejski dokumentacijski centar.
Dok je u trećoj godini zaredom otkako MDC prikuplja podatke o online kretanjima ukupni broj aktivnosti korisnika smanjen u usporedbi s 2021., skok su doživjele virtualne ture, koje nudi više muzeja u usporedbi s 2020., kao i newsletteri, za koje je uočljiv manje dramatičan, ali stabilan rast.
Kao i prethodnih godina, Facebook je nezaobilazan – za svih 121 muzeja koji su dostavili podatke za društvene mreže to je prva društvena mreža, a i podaci o pregledima i aktivnostima svjedoče da je najčešće korištena (15.166.344).
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay