Kako bi se izbjegli kontakti s ljudima u doba korone, Hyundai je u jednom salonu zaposlio – robota.
Toliko se stvari dogodilo u posljednjih godinu dana, da nas zaista malo toga više može iznenaditi. Tako nas u budućnosti prilikom razgledavanja salona za automobile ne bi trebalo iznenaditi ako nas u obilazak povede – robot. Kako bi to moglo izgledati pokazali su iz Hyundaija. Južnokorejska kompanija predstavila je robota nazvanog DAL-e kojeg će zaposliti u velikom prodajno-izložbenom salonu u Seulu.
Naš je cilj uključiti robota DAL-e u zabavnu komunikaciju s klijentima te im pružiti vrijedne usluge, komentirao je uvođenje robota u salon Dong Jin Hyun iz Robotics Laba u Hyundaiju. Dodao je kako komunikacija s robotima omogućuje beskontaktno okruženje, odnosno ne dolazi do kontakata prodajnih predstavnika s posjetiteljima, što je važno u vrijeme koronavirusa, no nije teško pretpostaviti da bi se roboti mogli zadržati u salonima i jednom kada ova situacija završi.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Hyundai