Uspješni marketingaši više neće biti uspješni stručnjaci za industriju, nego generalni menadžeri koji izvrsno razumiju marketing. Trebaju biti poput Leonarda da Vincija, pokrenuti desnu i lijevu stranu mozga!
Poznati američki poslovni magazin Forbes prošle je godine glavnog direktora marketinga i komunikacija kompanije Mastercard Raju Rajamannara proglasio jednim od najutjecajnijih marketinških direktora na svijetu stavivši ga na visoko četvrto mjesto. Posljednjih devet godina koliko je na poziciji CMO-a Rajamannar inzistira na uvođenju novih tehnologija koje mu pomažu da jača, kako ga naziva, passion-focused brend, ali i posluje sa svrhom koja nadilazi ostvarivanje dobrih poslovnih rezultata.
Tako, primjerice, razvija projekte i kampanje u kojima je na prvome mjestu ideja inkluzivnosti te je prilično glasan i kad je riječ o borbi protiv govora mržnje i sličnim izazovima digitalnog svijeta.
Osim što je čelni čovjek Mastercardova marketinga, sjedi u Upravi organizacije World Federation of Advertisers and the Association of National Advertisers, a lani je objavio i svoj prvi naslov, ‘Quantum Marketing: Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow‘s Consumers‘, u kojem piše o trenutačnoj drastičnoj transformaciji marketinške industrije i savjetuje čitateljima (poslovnim liderima i marketingašima) kako da se pripreme, prilagode i prihvate pravila igre nove revolucionarne ere – The Fifth Paradigm.
Što je kvantni marketing i koje su ključne poruke vašega posljednjeg bestselera?
– Marketing je na pragu najuzbudljivijeg preokreta u povijesti, ulaska u takozvanu petu marketinšku paradigmu. Nove tehnologije poput umjetne inteligencije, proširene stvarnosti, 5G-a, interneta stvari (internet of things), pametnih zvučnika, nosivih uređaja i lanaca povezanih blokova (blockchain) spremne su transformirati živote potrošača i možda podignuti utjecaj marketinga na potpuno novu razinu. Cijela marketinška znanost, a i njegova funkcija, sada može imati zadivljujuće uvide u svijet potrošača, ostvariti interakcije u stvarnom vremenu i hiperciljan, hiperrelevantan angažman potrošača, a sposobnost postizanja dobrih poslovnih rezultata u uvjetima brutalne konkurencije ne samo da je iznimna već je i ključna za budući opstanak biznisa.
Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr
Foto: Pixabay