Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja ovog tjedna hrvatsku turističku ponudu na najvažnijem bavarskom turističkom sajmu f.re.e u Münchenu, odakle dolaze dobre najave s odličnim bukingom za ovo doba godine, izvijestili su u petak iz Glavnog ureda HTZ-a.
“Bavarcima je Hrvatska i jedna od omiljenijih destinacija, ove godine iz te njemačke pokrajine očekujemo oko 5 posto više turista u odnosu na prošlu godinu, a pojačavamo i promotivne aktivnosti na cijelom njemačkom tržištu za što ide i najviše sredstava predviđenih za marketinške aktivnosti ove godine”, poručio je iz Münchena direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
S obzirom da se Hrvatska sve više okreće cjelogodišnjem turizmu, naglasio je važnost i segmenta avioprijevoza i dostupnosti hrvatskih destinacija. Veseli, dodaje, izuzetno dobra povezanost ključnih hrvatskih i njemačkih gradova tijekom cijele godine, a posebice velik broj aktivnih avioprijevoznika poput easyJeta, Lufthanse, Eurowingsa, Ryanaira ili Condora.
Staničić je na sajmu f.re.e, koji se održava od 21. do 25. veljače, održao i niz sastanaka s predstavnicima njemačkih touroperatora i agencija, poput TUI-ja, I.D. Riva Toursa, Holiday Checka, kroati.de i drugima, i svi su izrazili spremnost za jačanje partnerstva s hrvatskim turizmom, kao i dobre najave za ovu godinu.
Cijeli članak možete pročitati na: direktno.hr
Foto: Shutterstock