Projekt pošumljavanja opožarenih dijelova Dalmacije ‘Boranka’ u Bruxellesu je dobio najprestižniju nagradu za marketinšku učinkovitost EuroEffie, doznaje u srijedu Hina od poslovnog direktora Saveza izviđača Hrvatske i glavnog koordinatora kampanje ‘Boranka’ Dana Špicera.
“Kampanja za Boranku je do sada okrunjena brojnim domaćim i svjetskim priznanjima. Na Danima komunikacija u Rovinju je osvojila nagrade na svim natjecanjima, uključujući Effie Grand Prix, Mixx Best in Show i Zatnu IdejuX te bila najnagrađivanija kampanja Dana komunikcija. Jučerašnji zlatni EuroEffie je samo kruna ovogodišnjeg uspjeha i velika motivacija za ovu godinu i za sve iduće jer Boranka svake sezone postaje sve veća”, navodi se u priopćenju Ilago Ogilvy.
O vrijednosti nagrade govori i podatak da se za EuroEffie natječu najveći svjetski brendovi s velikih europskih tržišta, s medijskim i produkcijskim budžetima daleko većim nego u Hrvatskoj.
Cijeli članak možete pročitati na: nacional.hr
Foto: Pixabay