Potreba za virtualnom tehnologijom brzo raste, a najznačajnija prezentacija prostora svakako je virtualni obilazak od 360°. Sve više gostiju pretražuje web kako bi vidjeli dostupnost virtualnih obilazaka mjesta koja vole posjetiti. 3D virtualni obilazak daleko je najbolji način da pokažete prostor ili plovila koje nudite.
Pitanje se postavlja, na koji način virtualnim šetnjama možemo postići bolji marketing i bolju prodaju
Ovo pitanje nije neuobičajeno, a zapravo vodi prema logičnom i vrlo egzaktnom odgovoru. Virtualne šetnje prezentiraju prostor i ako su kvalitetno složene, gostu tj. posjetitelju je zanimljivo, te ostaje na platformi duže od uobičajenog vremena provedenog na web portalu ili stranici.
Kod virtualnih šetnji koje producira Roman Martin Studio sav materijal u vrlo visokoj kvaliteti i rezoluciji se programira i pakira tako da ga korisnik tj. vlasnik weba na vrlo jednostavan način pozicionira tj. kopira na svoje postojeće web sadsržaje.
Da, na svoj hosting i na svoj web sadržaj bez dodatnih alata i softwarea.
U ovakvom pristupu izrade 360° sadržaja, vlasnik web sadržaja ima potpunu kontrolu i pregled nad Google Analytics, pa tako jednostavno može pratiti publiku koja posjećuje 360° virtualni sadržaj. Marketing nakon ovakvog pristupa je puno jednostavniji i jeftiniji.
Također, Romanova tvrtka uspješno primjenjuje rješenja virtualne šetnje na čarter plovilima, a na ovom besplatnom webinaru će demonstrirati kako je izgledao proces implementacije ovog rješenja u čarteru i kakve su rezultate postigli.
Primjer plovila i integracija na postojeći web portal možete pogledati za plovilo VOLANTE . Primjer cijele flote možete pogledati na ovom linku.
Na webinaru ćete vidjeti i novi projekt u nastajanju za potrebe marina i prezentaciju marina iz zraka sa mogućnosti ugradnje ostalih marketing alata.
Webinar će se održati online 22. ožujka 2022. od 11:00-12:00 sati putem platforme Googlemeet.
Webinar je besplatan, a prijaviti se možete na ovom linku.
Cijeli članak možete pročitati na:
Foto: Roman Martin Studio