TV prodaja nije umrla. Samo se preselila na digitalne kanale.
Jeste li čuli za Social Selling studija? A za MCN (Multi-chanel network)?
Diljem Azije, od Pakistana preko Indonezije do Kine odavno postoje tvornice koje produciraju stvari toliko brzo i masovno, ali i jeftino, da su osvojili svijet. Ne govorim samo o tvornicama odjeće i drugih proizvoda koje koriste i zapadnjački brendovi s ciljem uštede, govorim o tvornicama digitalnih usluga.
Još prije 15 godina Azija je prva počela s tvornicama lajkova. Mogli ste naručiti 1000 ili 100.000 fanova i lajkova za svoje stranice i profile i u jednom danu biste bili bogatiji za tisuće followera, naravno neaktivnih. I neke hrvatske agencije proslavile su se jer su “radile odličan posao” tako da su klijentima u mjesec dana radile “revoluciju” podizanjem broja followera u brzom roku, samo da bi se kasnije otkrilo da su zapravo sve lažirali pomoću udaljenih tvornica lajkova.
Trenutni hit u Aziji su tvornice videosadržaja – i to social selling videosadržaja preko influencera.
I dok u Europi i ostatku svijeta influenceri više-manje grade sami svoju bazu followera, a onda ili direktno rade s klijentima ili surađuju s brojnim specijaliziranim agencijama koje ih prodaju klijentima, u Aziji postoje tzv. tvornice influencera.
Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr
Foto: Pixabay