Objasnili su da u ranoj dječjoj dobi, onoj do dvije godine života, svrha nije naučiti dijete slovima i brojkama, već potaknuti interakciju punu topline i potpore između roditelja, odnosno njegovatelja i djeteta. Pritom treba raditi na ranom razvoju socijalnih, emocionalnih i psiholoških djetetovih vještina, smatraju američki liječnici.
Digitalne aplikacije i igračke mogu pridonijeti razvoju djeteta na optimalan način, no to se obično događa kada ih koriste zajedno s roditeljem ili njegovateljem. Ako se dijete igra samo nema nikakva jasnog pokazatelja da od toga ima razvojnu korist.
Idealno bi bilo da se roditelji pri kupnji igračaka odluče za one koje djecu ne stimuliraju pretjerano, već za one koje potiču dječju maštu.
Društvene, emocionalne i psihološke vještine kod sasvim male djece se razvijaju kada ona kroz igru rješavaju stvarne probleme, smatraju američki pedijatri te ističu da djeca do dvije godine života pred tv-om ili kompjutorom ne bi smjela provesti više od sat vremena dnevno.
Cijeli članak možete pročitati na: ezadar.rtl.hr
Foto: Pixabay