Nakon punog desetljeća rasta broja novih korisnika, Netflix je objavio kako je u prvom ovogodišnjem kvartalu zabilježio pad broja pretplatnika uz što su priznali ‘kako postaje sve teže povećati bazu korisnika’
Vijest je objavljena nakon što je završilo redovito trgovanje na američkim burzama zbog čega je dionica u takozvanom ‘predtrgovanju’ pala okruglih 25 posto.
Kao rješenje potencijalnih problema, priznaju u streaming divu, nameću se novi korisnički modeli, a najviše se računa na model s jeftinijom uslugom ali i uvođenjem reklama, kojih do sada nije bilo na popularnoj platformi. Ulagači su pak jako zabrinuti zbog velikih troškova koji su nužni kako bi se borilo s konkurencijom.
Amazon, Disney i Apple novi su igrači na streaming tržištu i nemilosrdno troše na sadržaj i promociju. Zbog toga korak mora držati i Netflix koji će samo ove godine na snimanje novog sadržaja potrošiti više od 19 milijardi dolara, što bi u kunama bio gotovo cijeli hrvatski državni proračun.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Pixabay