Nio ET9, zapravo, temelji se na novoj arhitekturi koja nadilazi 800 volti viđenih na nekim serijskim modelima kao što su Audi e-tron GT ili Porsche Taycan, kao i na automobilima velikih marki kao što su sestrinski modeli Hyundai Ioniq 5 i Kia EV6.
Povećanje napona je budućnost: mnogi proizvođači, uključujući Maserati, rade na sustavima od 1.2 kV (1200 volti) iz više razloga: od smanjenja težine do povećanja snage punjenja. U slučaju Nia, platforma doseže 925 volti i može podržati vršno punjenje do 600 kW i 765 A. Prevedeno? Dodanih 255 kilometara dometa u samo pet minuta.
Sve to uvijek uz mogućnost korištenja zamjenske baterije za ponovno pokretanje s punim spremnikom za tri minute. Iskorištavanje je to prednosti novih Power Swap Station 4.0 stanica za brzu izmjenu baterija. Marka ima za cilj otvoriti tisuću stanica za zamjenu baterija i 20.000 stanica za punjenje samo u 2024. godini.
Cijeli članak možete pročitati na: index.hr
Foto: Pexels.com – Photo by Sarmad Mughal