Istražili smo za koliko novca možete kupiti solidnu biciklu i koliko dođe korištenje ‘Next bikea‘: ‘Puno se uštedi‘…
Otkako je gorivo poskupjelo debelo iznad one psihološke granice od 10 kuna o kojoj smo pisali prije godinu dana, vozači se hvataju za glavu, strahujući od novih poskupljenja. Dan uoči svakog novog vala poskupljenja, pred benzinskim crpkama stvaraju se kolone kao da će Sudnji dan, iako ušteda i nije neka jer su vremena neizvjesna, pa paralelno s porastom troškova života, a ne i plaća, možemo očekivati svašta.
Tako su ljudi počeli razmišljati o alternativi, vraćanju obrađivanja zemlje, kao i o drugim aspektima kroz koje su moguće uštede u svakodnevnom životu. Korištenje bicikla jedna je od njih.
‘Za gradsku vožnju u Splitu idealni su hibridni bicikli, oni na pola puta do gradskog, na pola puta do brdskog bicikla. Takvi su zgodni za odlazak na posao. Cijene variraju ovisno o modelu, ali nekakav prosjek je oko 3 do 3,5 tisuća kuna. Naravno da ljudi gledaju svaku kunu, ali uvijek savjetujem da se na bicikli ne štedi, barem ne ako ćete je stalno voziti jer oni jeftiniji modeli su i manje kvalitetni, pa u njih treba više ulagati.’
NEXT BIKE
Da se Splićani svih generacija zaljubljuju u bicikle, potvrđuju nam i iz Split parkinga, koji vode sustav javnih bicikala Next bike.
Otkako je sustav uveden u Splitu, od srpnja 2019. godine, bilježe čak 445 tisuća najmova, od čega je 86 posto domaćih korisnika, znači stanovnika Splita, a ostalo su stranci koji ljeti često iznajmljuju bicikle.
– Sada imamo oko 33.000 stalnih korisnika mjesečno. Rekord nam je bio lani tijekom ljeta, kada smo zabilježili čak 36.000 najmova u mjesecu. – pohvalili su se iz Split parkinga.
Godišnja pretplata je 200 kuna za neograničen broj korištenja u trajanju od pola sata, a za ostale je 5 kuna za pola sata vožnje običnim biciklom, te 10 kuna za električni bicikl.
Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr