U sklopu Tjedna Porina, ovog ponedjeljka u hotelu Cornaro održavaju se dvije panel diskusije – Brendiranje grada kao glazbene destinacije i Promocija glazbenih događaja putem digitalnih platformi. Namijenjene su prvenstveno turističkim djelatnicima, hotelijerima, izvođačima, glazbenicima, ali i cijeloj zainteresiranoj javnosti.
O brendiranju grada kao glazbene destinacije govorili su sudionici:
Goran Kovačević, zamjenik gradonačelnika grada Splita
Važnost brendiranja grada kroz imidž, financije i dugoročnu strategiju
Alijana Vukšić, direktorica TZ-a grada Splita
Uspješni glazbeni eventi grada Splita kroz povijest
Neven Šerić – profesor na EFST
Marketinška strategija brendiranja grada
Tomislav Mrduljaš – direktor Splitskog festivala
Transformacija najstarijeg glazbenog događaja: Transformacija Splitskog festivala kroz godine
Anita Palac – direktorica marketinga Ultra Europe
Organizacijski procesi prilikom pokretanja novog glazbenog događaja u destinaciji
Zdravko Vulin – član programskog savjeta festivala Exit – Novi sad
Značenje Exita za Novi Sad i pozicioniranje festivala u Europi
Druga tema panel diskusije bila „Promocija glazbenih događaja putem digitalnih platformi” u kojoj su sudjelovali vrlo zanimljivi gosti:
Promocija The Voicea
‘Koje mogućnosti za promociju izvan granica RH mogu ponuditi globalne platforme?’
Ružica Vrdoljak Ličina – Agencija 404, Account Manager za projekt The Voice
Jan Jilek – CEO Dotmetrics (jedan od 4 Hrvata s liste New Europe 100 Challengers)
Promocija Exita, target Europa
Zdravko Vulin, član programskog savjeta festivala Exit – Novi sad
Neven Šerić – profesor na EFST
Anita Palac – direktorica marketinga Ultra Europe
Targetiranje na društvenim mrežama za Ultra Europe
U pauzi panel diskusija u Tjednu Porina zamolili smo Tonća Barišića za kratko druženje povodom predstojeće dodjele najprestižnije glazbene nagrade u Hrvatskoj, kojoj je Split još jednom grad domaćin.
Više u kategoriji: Glazba; Život
Video: Teo Peričić
D. Šabić, mag. nov.