Apolitični

Novo istraživanje: Hrana koja se prodaje u Hrvatskoj nema isti okus kao ona koja se prodaje u Njemačkoj

Kod deset od dvadeset uzorkovanih proizvoda, rezultat senzorne procjene otkrio je razlike u okusu, koje su uzrokovane različitim sastavom proizvoda.

Europska komisija objavila je novo istraživanje o različitoj kvaliteti proizvoda i to samo godinu dana nakon što je objavila istraživanje koje je pokazalo da su razlike u sastavu proizvoda koji se prezentiraju na isti način pronađene kod gotovo trećine ispitanih uzoraka u državama članicama EU.

Član Odbora za unutarnje tržište i zaštitu potrošača (IMCO), doc. dr. sc. Tomislav Sokol istaknuo je da je ovo istraživanje važno pogotovo zato što potrošači cijene okus hrane kao važnu sastavnicu kvalitete hrane.

‘I ovo, recentno istraživanje Europske komisije koje se bavi senzorskom evaluacijom proizvoda, pokazalo je recimo da se okus čokoladnog kolačića Milke razlikuje po dojmu okusa u Njemačkoj i Hrvatskoj.’ – ističe Sokol.

Cijeli članak možete pročitati na: poslovni.hr

Foto: Pixabay