Kao da nije dovoljno što je sirote milenijce zahvatila druga ekonomska kriza u njihovom relativno kratkom životu (rođeni 1981.), što zbog (ne)prilika kasno odlaze iz obiteljskog gnijezda, rjeđe sklapaju brakove i manje zarađuju nego prethodne generacije, još ih i mlađa ekipa (generacija Z) zadirkuje zbog nedostatka stila.
Na čuvenoj platformi TikTok viralan je postao termin cheugy (čita se kao ču-gi) koji opisuje estetiku koja je bazična, demode, koja izaziva osjećaj susramlja kod mlađih ili pak odaje dojam da se osoba previše trudi da bude u trendu. Isto kao što su milenijci zadirkivali starije, svoje roditelje, u njihovim pokušajima da budu moderni tako se sad i generacija Z izruguje milenijcima, ali to čini javno, na društvenim profilima, da vide milijuni.
Bunt protiv marketinga
Kako je nedavno zapisao magazin Vogue, stavi li se na stranu duhovitost, to isticanje ‘cheugy’ estetike može tumačiti i kao bunt protiv marketinga. Naime, milenijci (posebno mlađi u generaciji) su prva generacija koja se nakvačila na društvene mreže, usvojila Instagram kulturu i aktualne trendove bilo da je riječ o modi ili načinu izražavanja. Oni su prvi koji su na svojoj koži osjetili što znači biti ‘lajkan’ – like je postao valuta njihove osobne kvalitete.
Cijeli članak možete pročitati na: lider.media
Foto: Pixabay