Američke medije guta kriza kakva nije viđena od financijskog sloma 2008. Brojni otkazi i veliki rezovi u poznatim medijskim kućama u SAD-u u siječnju naznačili su potop ove industrije, no ovaj put bez arke spasa na vidiku.
Poslovni modeli medijskih kuća zaglavili su u prošlosti – izgrađeni su za svijet prije TikToka, Facebooka i umjetne inteligencije. Mediji su potpuno nespremno dočekali digitalnu transformaciju i već dva desetljeća koprcaju se u virtualnom okruženju, pokušavajući iznaći održiv poslovni model.
I najveći velikani u krizi
Donosioci vijesti The Washington Post, Los Angeles Times, Time, Condé Nast, Sports Illustrated, Business Insider, New York Daily News, National Geographic i The Baltimore Sun u siječnju su sami postali vijest uslijed velikog vala otpuštanja, rezova i tmurnih prognoza. Pritom je, kako piše The Hollywood Reporter, The Los Angeles Times, najpoznatiji tiskani mediji zapadno od Washington D.C.-ja, otpustio više od 20 posto ljudi iz svoje redakcije, njih 115.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Image by Daniel Friesenecker from Pixabay