Netflix Inc. će 3. studenog predstaviti plan podržan oglašavanjem, naplaćujući sedam dolara mjesečno za pretplatu za koju se kompanija kladi da će privući nove korisnike koji paze na proračun i ubrzati rast, prenosi Bloomberg
Jeftiniji paket za streaming će debitirati u SAD-u i 11 drugih zemalja, uključujući Japan, Francusku i Brazil, objavio je Netflix u četvrtak. Uključivat će četiri do pet minuta reklama po satu i nuditi nižu kvalitetu videa od skupljih razina. Neki programi neće biti dostupni jer tvrtka nema prava prikazivati ih uz reklame.
Netflix je dugo pozicionirao svoju streaming uslugu kao beskomercijalnu alternativu kabelskoj televiziji i odupirao se pozivima da uvede oglašavanje. Ali s rastom broja pretplatnika koji je zastao, a dionice su također u zastoju, tvrtka traži jeftiniju verziju svoje usluge s reklamama kako bi ostvarila dodatni prihod.
U brifingu, dužnosnici tvrtke rekli su da već imaju stotine oglašivača i da su rasprodali većinu svog inventara za uslugu pod nazivom Basic with Ads.
Cijena daje Netflixu konkurentan proizvod u odnosu na sličnu ponudu novijih rivala. To je 3 USD mjesečno niže od cijene reklamne verzije HBO Maxa, tvrtke Warner Bros. Discovery Inc., i 1 USD manje od nadolazećeg Disney+ s reklamama.
Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr
Foto: Pixabay