Ekskluzivno predstavljanje nove regulative u Zakonu o elektroničkim medijima u Hrvatskoj, strategija i planovi streaming platforme HBO Max, uloga i odgovornosti FTA kanala tijekom krize, trendovi u svijetu u usporedbi s CEE regijom, samo su neke od najavljenih tema.
Objavljen je program TV marketa NEM Dubrovnik 2022! Omiljeno europsko događanje posvećeno televiziji, poznato i kao TV market s najljepšim pogledom, u svojem devetom izdanju ponovno će ugostiti donositelje odluka koji kreiraju sadašnjost i budućnost TV industrije. Većina prezentacija, panela, screeninga i networking događanja odvijat će se u poznatom Hotelu Dubrovnik Palace, uz nekoliko dodatnih atraktivnih lokacija, a cjelovit raspored događanja od 6. do 9. lipnja 2022. dostupan je na službenoj web-stranici.
Među brojnim potvrđenim govornicima i tvrtkama, iščekuje se keynote govor koji će održati Christina Sulebakk, General Manager, HBO Max EMEA, čije odgovornosti uključuju rast i razvoj te streaming platforme na tržištima Europe, Bliskog istoka i Afrike. Ona će pobliže predstaviti planove i strategiju širenja: „HBO Max širi svoje djelovanje na 27 europskih zemalja, među kojima su i zemlje središnje i istočne Europe, a NEM je savršen trenutak da se predstavimo.“ Naslov keynote govora je CREATING A DISTINCTIVE GLOBAL STREAMING PLATFORM WITH BROAD APPEAL & LOCAL RELEVANCE.
Cijeli članak, ključne panele i teme možete pronaći na: media-marketing.com
Foto: Pixabay