Tržište rješenja za virtualnu stvarnost ove godine dosegnut će 6,9 milijardi dolara 2022. godine, što će porasti na 20 milijardi dolara 2027. godine, navodi Omdia. Suočeno s makroekonomskim izazovima, tržište se nastavlja širiti, a očekuje se da će 2022. biti prodano 12,5 milijuna slušalica i 1,6 milijardi dolara potrošeno na VR sadržaj.
Usprkos svim naporima, međutim, masovno usvajanje VR-a i dalje je daleko, sa samo 72 milijuna slušalica koje će potrošači koristiti u 2027. – za razliku od više od 6 milijardi pametnih telefona, gotovo 3 milijarde računalnih kućanstava i 250 milijuna aktivnih igraćih konzola.
“Nakon što je prevladao osnovne hardverske probleme, VR se suočava s mnogo većim izazovom sadržaja. Angažman s postojećim slušalicama je neujednačen zbog ograničenog protoka doista uvjerljivih VR iskustava, što ometa Metin cilj izgradnje samoodrživog VR ekosustava,” komentirao je George Jijiashvili, glavni analitičar u Omdijinom timu za igre.
Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info
Foto: Pixabay