U trenutku u kojem je pitanje povjerenja na društvenim mrežama postalo jako važno LinkedIn je ostao adresa na kojoj se nalaze provjerene informacije
Mreža za štrebere, kako često tepaju LinkedInu, već je neko vrijeme punoljetna, a njena smjerna priroda donijela joj je uspjeh koji se može mjeriti s Facebookovim. U trenutku u kojem je pitanje povjerenja u informacije na društvenim mrežama postalo jako važno LinkedIn je ostao adresa kojoj se vjeruje.
LinkedIn ima 2,5 milijardi korisnika, a u posljednje tri godine dobio je 200 milijuna novih, piše Financial Times.
Prema šefovima iz LinkedIna, posljednjih godinu dana razgovori među članovima intenzivirali su se, a takav tip ponašanja omiljen je kod oglašivača. Tako je LinkedIn od oglasa u zadnjem kvartalu ubilježio milijardu dolara prihoda, dvostruko više nego u prethodnom razdoblju.
Ono što predstavlja izazov za kompaniju, koja planira poraditi i na novim opcijama, je kako ljude s mnogo znanja navesti da ga i podijele.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Pexels