Jedan je digitalni kreativni studio iz Južne Koreje stvorio CGI osobu, otvorio joj profil na Instagramu i počeo prodavati influencerske angažmane. Iako je riječ o djevojci koja ne postoji, posao im dobro ide
Rozy je popularna Instagram influencerica iz Južne Koreje. Ima 22 godine, karijeru je započela prije nekoliko mjeseci i već sada ima preko 65 tisuća pratitelja. Kao i većina influencera na ovoj društvenoj mreži, posjećuje atraktivna mjesta, nosi zanimljivu odjeću, fotografira se u šablonskim pozama i reklamira brandove koji joj za to plate. Navodno ima već preko 100 sponzora u redu čekanja koji bi željeli da Rozy reklamira i njihove proizvode. Jedino neobično u cijeloj priči jest da Rozy – ne postoji.
Izmišljena za potrebe marketinga
Ona je, naime, rezultat digitalne tehnologije, stvorena je na računalima u južnokorejskom studiju Sidus Studio X ovoga ljeta. Ova se kompanija bavi animacijama i digitalnim ilustracijama za potrebe filma i marketinga, pa je odlučila izraditi i svoju virtualnu influencericu.
Kad je riječ o stilu i publici, Rozy je prilagođena milenijalcima (rođenima u pravilu od 1980. do 2000. godine). Njezini autori kažu kako im tehnika 3D modeliranja koju koriste omogućava da njihova influencerica prikaže gotovo 800 poza i različitih izraza lica, a u prvim mjesecima “života” na njezinom Instagram profilu nitko nije prozreo da se radi o virtualnoj, računalno generiranoj osobi.
Cijeli članak možete pročitati na: bug.hr