Konferencija za medije: „Turizam i inovativne tehnologije”
Konferencija za medije naslova „Turizam i inovativne tehnologije”, održat će se 14. prosinca, u 9:30 u hotelu Park u Splitu, s ciljem predstavljanja inovacija u digitalnome marketingu i pozitivnih primjera uspješnih destinacija i projekata, u organizaciji Croatia hot spots magazina & hotspots.net.hr portala, pod pokroviteljstvom Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajednice grada Splita, najavljuje županijski turistički direktor Joško Stella.
Teme konferencije: Digitalna komunikacija turističkog sektora s tržištem (inovacije, trendovi, uspješni primjeri iz prakse)
PROGRAM KONFERENCIJE:
9:30 – otvaranje konferencije, pozdrav organizatora
9:45 – Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, direktor Joško Stella, „Društvene mreže i turizam Splitsko-dalmatinske županije”
10:10 – Turistička zajednica grada Splita – direktorica Alijana Vukšić, „Inovativne tehnologije i projekti u Turističkoj zajednici grada Splita”
10:35 Ultra Europe festival –direktor komunikacija, Luka Jureško, „Stvaranje destinacije”
11:00 Muzej Sinjske Alke – voditelj muzeja, Boris Filipović Grčić, direktorica marketinga, Marina Pavić „Suvremene tehnologije i sadržaji u Muzeju Sinjske alke”
11:20 Turistička zajednica grada Dubrovnika, direktorica Romana Vlašić, „Inovativni projekti TZ grada Dubrovnika”
11:50 Centar za kulturu Vela Luka, ravnatelj Dinko Radić, „Kopila – grad mrtvih iznad polja života”
12:15 – 13:45 PAUZA ZA RUČAK
13:45 Muzej Apoksiomena – v. d. ravnateljica Andrea Blažević, „Muzej Apoksiomena”
14:15 Sunčani Hvar hoteli – direktorica marketinga, Anja Levak, „Prvi hrvatski hotel za Millenialse- #pharosvibes”
14:40 Grad Šibenik, Javna ustanova u kulturi Tvrđava kulture Šibenik, voditeljica odjela za marketing, promociju i prodaju, Vera Jergović Bolanča i Melani Sikavica – „Multimedijalni sadržaji Tvrđave Barone”
15:05 Turistička zajednica Zagrebačke županije – pomoćnik direktorice Roman Fekeža, „Nove tehnologije u TZ Zagrebačke županije”
Ova konferencija bit će prilika da zajedno s digitalnim i medijskim ekspertima, stručnjacima marketinškog sektora, te najuspješnijim hrvatskim destinacijama, dobijemo odgovore na pitanja s kojima se susreću turistički profesionalci pri komunikaciji s tržištem i u prodaji svojih aranžmana.