Projekt Dobra knjiga u dobrom društvu 29. ožujka u 14:30 zaživjet će u zagrebačkoj Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici. Projekt koji donosi osvježenje vraćajući nas u izvorne vrijednosti i znanja koja možemo pronaći jedino u knjigama, ali i snažan alat za razumijevanje nikad složenije svakodnevice ideja je Snježane Bahtijari.
Projekt “Dobra knjiga u dobrom društvu” osmislila je zagrebačka izdavačka kuća TIM press. Nakon prijave na javni poziv dobio je potporu Ministarstva kulture i medija. Riječ je o projektu koji ima dva važna cilja – povećanje navike čitanja građana i razvijanje kulture dijaloga, odnosno poticanje argumentiranog dijaloga o temama oko kojih se možda i ne slažemo.
Plan nije stati na Zagrebu, već donijeti dobru knjigu i dovesti dobro društvo i u druge krajeve Hrvatske. No, prije toga u metropli će 29. ožujka prirediti zanimljiv program.
Na pitanje, tko je ciljana publika, odgovor je svi. A na pitanje čita li uopće generacija Z, Bahtijari je iznijela vrlo iznenađujuće podatke novog velikog američkog istraživanja upravo među tom generacijom.
– TikTok učinio je čitanje i knjige ponovno aktualnima pa tako trend u kojem se na toj platformi priča o književnosti i knjigama ima nevjerojatnih 40 milijardi pregleda. Osim toga, američka je generacija Z u prošloj godini kupila 821 milijun knjiga, što je porast i u odnosu pandemijsku 2020. za 67 milijuna i čak 125 milijuna više nego u 2021. – istaknula je Bahtijari.
Podaci su to istraživanja provedenog prošle godine u Sjedinjenim Američkim Dražavama.
Cijeli članak možete pročitati na: vecernji.hr
Foto: Pixabay