Već nekoliko dana iskaču reklame za “black friday”, koji smo usvojili još pred nekoliko godina, još onda kad smo se zgražali kakve “bitke po dućanima” vode Amerikanci zadnjeg petka u studenom, da bi se dokopali bilo čega po super niskoj cijeni.
Ove godine taj zadnji ključni, najcrnji i najzanimljiviji petak pada 25. studenog.
Na primjer, ako ste već ranije planirali kupiti “Electroluxov” samostojeći štednjak s keramičkom pločom koji sada primjerice košta 4599 kuna, pa onda potaknuti atmosferom crnog petka, pokušate doći do njega po nižoj cijeni, možda ćete se razočarati jer nećete pronaći “crno sniženje” baš za taj proizvod. To otprilike znači da nisu svi proizvodi “podlegli” euforiji sniženja.
Praksa je pokazala da se na ovakvim sniženjima najviše kupuje elektronika, odjeća i božićni pokloni.
Trgovci najavljuju različita sniženja za različite grupe proizvoda, od petnaestak posto za romobile pa do 40-ak posto za robotske usisavače.
Drugi se promoviraju s “brutalno niskim cijenama” do 30 posto popusta. Prema najavama, može se kupiti televizija jeftinija za oko tisuću kuna, laptop na primjer jeftiniji tek za 100 kuna, parna postaja za 500-injak kuna, perilica posuđa za 300 do 400 kuna, kuhinjski robot za dvjestotinjak, ponegdje moža i 800 kuna jeftinije.
Puno se očekuje i od tzv. “cyber ponedjeljka”, koji ove godine pada 28. studenog, kada će svoj ulov potražiti kupci elektronike. No, trgovci ipak najviše očekuju od internetske prodaje, koja najviše i mami potrošače.
Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr
Foto: Pixabay