Novi uvidi, podaci i istraživanja Booking.com-a prikupljeni od 20.000 putnika iz 28 zemalja među kojima je i Hrvatska otkrivaju trendove koji će obilježiti način na koji doživljavamo putovanja
1. Želja za putovanjima
Usred novih ograničenja i kontinuirane neizvjesnosti, naša želja za putovanjima nije se smanjila. Tijekom nedavnih perioda izolacije čak četiri od pet putnika iz Hrvatske bilo je uzbuđeno zbog ponovne mogućnosti putovanja, dok je 63% navelo da će više cijeniti putovanja i da ih u budućnosti neće uzimati zdravo za gotovo.
2. Veća vrijednost za novac
Kao posljedica financijskog naslijeđa korone neizbježno je da će ljudi u budućnosti tražiti veću vrijednost za svoj uloženi novac.
3. Lokalni putnici, ne turisti
Lokalna su putovanja došla u prvi plan jer su i dalje jednostavnija, sigurnija i najčešće održivija opcija.
4. Bijeg od stvarnosti
S obzirom na stalne promjene kad je riječ o ograničenjima vezanima za putovanja, možemo očekivati da će odredišta i smještajni objekti pronalaziti sve inovativnije načine da iskoriste sve veću želju putnika da pobjegnu od stvarnosti te će ih tako povezivati s doživljajima koji strpljivo čekaju.
5. Male radosti
Korištenje preporuka vezanih za male radosti kao što su planinarenje (94%), čist zrak (50%), priroda (44%) i opuštanje (33%) na Booking.com-u povećalo se od početka pandemije
Cijeli članak možete pročitati na: cromoda.com
Foto: Pixabay